Terapia pedagogiczna – reedukacja
Dla kogo?
Dzieci i młodzież od 4. roku życia. Dzieci w normie intelektualnej z deficytami i trudnościami edukacyjnymi, dzieci z diagnozą ze spektrum autyzmu, ASD, niepełnosprawnością intelektualną lub innymi niepełnosprawnościami.
Ile czasu? 50 minut, 1-2 razy w tygodniu
Jak długo? Ilość spotkań ustala się indywidualnie w zależności od potrzeb i możliwości dziecka.

Kiedy na terapię pedagogiczną?
- gdy obserwujesz u swojego dziecka trudności w uczeniu się, przyswajaniu nowych informacji, czytaniu
- gdy dostrzegasz zaburzone funkcje matematyczne
- gdy dziecko ma diagnozę ze spektrum autyzmu lub inną niepełnosprawność
- gdy podejrzewasz u niego dysleksję, dysgrafię, dysortografię lub dyskalkulię
- gdy ma zaburzenia percepcji wzrokowej lub słuchowej
- przy wadach słuchu fonemowego
Dlaczego warto?
- pozwalają odkryć mocne strony dziecka
- zajęcia stymulują funkcje psychomotoryczne
- mają na celu wyrównanie deficytów i braków w opanowaniu programu nauczania
- zapobiegają negatywnym konsekwencjom opóźnień rozwojowych
- budują wiarę we własne siły, kształtują samodzielność, usprawniają koncentrację uwagi