Zespół

Nazywam się
Barbara Bogusz-Olejniczak

jestem psychologiem – diagnostą i terapeutą, oligofrenopedagogiem, certyfikowanym diagnostą i terapeutą integracji sensorycznej, założycielką inPuncto. W swojej pracy wykorzystuję założenia nurtu terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, patrząc systemowo i interdyscyplinarnie.

Kontakt z ludźmi sprawia, że mam na twarzy uśmiech, a ich uśmiech daje mi siłę do działania.

Od wielu lat pracuję z dziećmi i z ich rodzicami diagnozując, wspierając, szkoląc, ukierunkowując. W swojej pracy zawodowej prowadzę terapię bazującą na mocnych stronach, zasobach i możliwościach moich podopiecznych. Staram się być wiatrem, który dmucha w żagle tak, by moi podopieczni mogli dopłynąć do celu.

Pracuję z dziećmi i młodzieżą wymagającymi wspierania rozwoju społeczno – emocjonalnego, z zaburzeniami lękowymi, wycofanymi, młodzieżą przeżywającą kryzysy rozwojowe, po próbach samobójczych, z osobami doświadczającymi trudności w relacjach, zmagającymi się z lękiem i smutkiem, rodzinami w kryzysie. Udzielam porad wychowawczych oraz wsparcia rodzicom.

Pracuję zarówno z dziećmi i młodzieżą neurotypową, jak również ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi – m.in.: z diagnozą spektrum autyzmu, z całościowymi zaburzeniami rozwoju, zespołem Aspergera, ADHD, z trudnościami z koncentracją, nadpobudliwością psychoruchową, z opóźnionym / zaburzonym rozwojem mowy, afazją, z wrodzonymi wadami genetycznymi (w tym m.in z zespołem Retta, Downa, Tourette’a), z różnymi niepełnosprawnościami ruchowymi – w tym z mózgowym porażeniem dziecięcym, z niepełnosprawnością intelektualną oraz sprzężeniami.

Posiadam umiejętność komunikacji z wykorzystaniem AAC (Mówik, PCS, Grid, Eye-Tracker).

Mam doświadczenie w diagnozowaniu zgodnie z obowiązującą procedurą orzecznictwa o kształceniu specjalnym, WWR, opiniowaniu i diagnozie dzieci zdolnych oraz dzieci z różnymi trudnościami edukacyjnymi, wymagającymi zintegrowanego i zindywidualizowanego podejścia psychologiczno-pedagogicznego.

Aktualnie jestem związana zawodowo z jedną z warszawskich państwowych poradni psychologiczno-pedagogicznych jako samodzielny psycholog diagnosta i terapeuta. Ponadto z powodzeniem współpracuję z licznymi placówkami opiekuńczo – wychowawczymi będąc wsparciem dla kadry zarządzającej i specjalistów pracujących
na ich terenie. Swoją pracę poddaję superwizji.

Na co dzień jestem żoną i mamą dwóch nastoletnich córek. Gdy nie pracuję… to cenię sobie prywatność i znikam zupełnie dla świata, chwilowo „zapadam się pod ziemię”, by być na wyłączność dla tych, którzy są moim prywatnym światem. Czytam. Gotuję. Kolekcjonuję obrazy i wspomnienia z podróży.

Stworzyłam inPuncto i zaprosiłam do współpracy grono specjalistów, by pomagać budować mądre rozwiązania. Życie nauczyło mnie, że nie należy się poddawać, że należy szukać rozwiązań, bo nie ma sytuacji bez wyjścia.

Zacznij tam gdzie jesteś, użyj tego co masz, zrób co możesz – niech będzie to pierwszy krok do otrzymania wsparcia, jakiego potrzebujesz…

W inPuncto:

Ewa Kieliszczyk

Psycholog zarówno z wykształcenia jak i zamiłowania. Jest absolwentką psychologii Akademii Ekonomiczno – Humanistycznej w Warszawie (specjalność: psychologia kliniczna). Posiada przygotowanie pedagogiczne oraz ukończone szkolenie trenera umiejętności społecznych i trenera kontroli złości. Posiada także uprawnienia do posługiwania się testem Stanford-Binet 5 służącego do diagnozy intelektu i zdolności poznawczych. Obecnie jest w trakcie 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA, ukierunkowanego na pracę z dziećmi, młodzieżą i rodzinami.

Doświadczenie zdobywała m.in. w Powiślańskiej Fundacji Społecznej, Ośrodku Psychoterapii „Sukces” oraz Ośrodku Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT. Prowadziła zajęcia indywidualne oraz grupowe (takie jak Trening Umiejętności Społecznych) dla dzieci w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym i szkolnym, a także zajęcia w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju.

W pracy terapeutycznej bazuje na założeniach psychoterapii humanistycznej opierając kontakt z klientami – zarówno dziećmi jak i rodzicami – na akceptacji, empatii i autentyczności. Wykorzystuje także metody pracy nurtu poznawczo-behawioralnego.Zwolnienniczka holistycznego spojrzenia na dzieci oraz ich rodziny. Dużą uwagę przywiązuje do stworzenia dobrej relacji terapeutycznej – właściwie ukształtowana relacja daje zarówno dzieciom jak i rodzicom poczucie bezpieczeństwa i chęć zaangażowania się w proces terapeutyczny. Swoją pracę poddaje superwizji.

Prywatnie jestem właścicielką trzech adoptowanych kotów, miłośniczką długich wędrówek i odkrywania górskich szlaków. W wolnych chwilach, aby naładować baterie odwiedzam moich przyjaciół, praktykuję jogę, słucham podcastów lub uczestniczę w kameralnych festiwalach muzycznych. Od dziecka uwielbiałam czytać książki i pasja ta pozostała ze mną do dziś. Szczególnie cenię sobie książki autorstwa dr Irvina Yaloma. Mojej pracy z klientami przyświecają słowa amerykańskiego psychologa i psychoterapeuty Carla Rogersa „Bycie empatycznym to widzenie świata oczami drugiego, a nie widzenia własnego odbitego w jego oczach.”

W inPuncto:

Klaudia Milewska

Psycholog z kilkuletnim doświadczeniem – certyfikowany diagnosta, trener umiejętności społecznych, trener regulacji emocji oraz trener warsztatowy „Szkoła dla Rodziców”, posiadający dodatkowo uprawnienie do diagnozy psychologicznej i pedagogicznej.

Ponadto posiadam doświadczenie w diagnozowaniu zgodnie z obowiązującą procedurą orzecznictwa o kształceniu specjalnym, WWR, opiniowaniu i diagnozie dzieci zdolnych oraz dzieci z różnymi trudnościami edukacyjnymi, wymagającymi zintegrowanego i zindywidualizowanego podejścia psychologiczno-pedagogicznego.
Aktualnie jestem związana zawodowo z jedną z warszawskich państwowych poradni psychologiczno-pedagogicznych.

Moją pasją jest praca z dziećmi, czas spędzony w pracy jest dla mnie przyjemnością dającą mi satysfakcję i siłę do działania w poczuciu że zrobiłam coś fajnego, dobrego dla kogoś. Praca sprawia, że czuje się lepszym człowiekiem, a słowo dziękuje od rodziców jest czymś więcej niż tylko słowem.

Pracuję z dziećmi wymagającymi wspierania rozwoju społeczno – emocjonalnego, z zaburzeniami lękowymi, wycofanymi, niskim poczuciem własnej wartości. Udzielam porad wychowawczych oraz wsparcia rodzicom. Pracuję zarówno z dziećmi neurotypowymi, jak również ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi – m.in.: z diagnozą spektrum autyzmu, z całościowymi zaburzeniami rozwoju, zespołem Aspergera, ADHD, z trudnościami z koncentracją, nadpobudliwością psychoruchową.

Prywatnie jestem mamą dwóch córek, świat 13 latki i 8 latki nie jest mi obcy :), praktykuje codziennie. Cenię sobie czas spędzony z dziećmi, to one są moim motorem codziennego dnia, a relacja którą stworzyłam z nimi jest dla mnie czymś wyjątkowym. Daje mi wiarę w to, że świat dzieci nie ogranicza się tylko do elektroniki, a na zaufaniu i szacunku można zbudować coś pięknego, czym jest relacja. Żałuję że doba trwa tylko 24h :), natomiast w wolnym czasie czytam książki, chodzę na spacery i spędzam czas z bliskimi.

W inPuncto:

Joanna
Obojska-Glinicka

Sercem psycholog, z wykształcenia również pedagog specjalny oraz terapeuta pedagogiczny, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju.

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej, gdzie ukończyła studia magisterskie z zakresu psychologii (specjalizacja: psychologia kliniczna) oraz pedagogiki specjalnej (specjalizacja: pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką społeczną), a także studia podyplomowe z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem oraz terapii pedagogicznej z wczesnym wspomaganiem rozwoju. Ukończyła kurs I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Uczestniczyła w wielu szkoleniach z zakresu terapii oraz diagnozy dzieci i młodzieży.

Praktykę zawodową nabywała podczas rocznego stażu w Pierwszym Niepublicznym Przedszkolu Terapeutycznym Fundacji SYNAPSIS a także poradniach psychologiczno-pedagogicznych, policyjnej izbie dziecka, rodzinnym domu dziecka, poradni zdrowia psychicznego, ośrodku pomocy społecznej, areszcie śledczym, zakładach karnych. Pracowała w przedszkolach integracyjnych, terapeutycznych, poradniach psychologiczno-pedagogicznych.
Obecnie jest psychologiem w jednym z warszawskich przedszkoli specjalnych oraz poradni psychologiczno-pedagogicznej. Ceni sobie pracę w zespole oraz wymianę wspólnych doświadczeń i spostrzeżeń. Prywatnie mama czteroletniego Staszka, miłośniczka górskich wędrówek.

W inPuncto:

Michał Baranowski

Psycholog, ukończył studia dzienne w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie (specjalność: psychologia kliniczna). Posiada przygotowanie pedagogiczne z kwalifikacjami nauczycielskimi.

Doświadczenie zdobywał pracując jako jako psycholog szkolny w Niepublicznej Szkole Podstawowej PROMITIS. Prowadził zajęcia indywidualne oraz grupowe (Trening Umiejętności Społecznych) dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Zajmował się również koordynowaniem pracy zespołu terapeutów.

W ramach działania poradni Centrum Terapii PROMITIS prowadził konsultacje psychologiczne dla dzieci i młodzieży, a także poradnictwo dla rodziców.

Obecnie pracuje jako psycholog szkolny oraz wychowawca klasy w Liceum Ogólnokształcącym Wspierania Rozwoju dedykowanego młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, gdzie prowadzi terapie indywidualne dla uczniów placówki.

Zajmuje się wsparciem na różnych etapach rozwoju poprzez pomoc w radzeniu sobie z kryzysami emocjonalnymi, zaburzeniami lękowymi, trudnościami w koncentracji uwagi czy też zaburzeniami związanymi z obniżeniem nastroju. W trakcie swojej pracy wykorzystuje m.in. elementy terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach oraz elementy terapii poznawczo-behawioralne. Korzysta też z komunikacji alternatywnej takiej jak PECS czy MAKATON.

W inPuncto:

Agnieszka Bartoszuk

Psychologia to dla mnie nie tylko zawód, ale przede wszystkim sposób rozumienia drugiego człowieka – z jego emocjami, historią i potrzebami. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku psychologia na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Posiadam przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyłam szereg szkoleń i kursów, m.in. z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych, Treningu postaw emocjonalnych dzieci i młodzieży, pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju, a także mediacji rodzinnych i podstaw pomocy psychologicznej dla rodzin. Swoje kompetencje poszerzyłam również podczas studium z Kontekstualnych Nauk o Zachowaniu w Edukacji.

Od początku mojej kariery zawodowej pracuję z dziećmi i młodzieżą. Doświadczenie zdobywałam w przedszkolu, szkole i poradni psychologiczno-pedagogicznej, co dało mi szeroką perspektywę na funkcjonowanie dzieci w różnych środowiskach i na różnych etapach rozwoju. Na co dzień zajmuję się pomocą dzieciom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, umożliwiając im lepsze odnalezienie się w szkolnej rzeczywistości oraz rozwijanie ich możliwości. Towarzyszę młodym ludziom w budowaniu pewności siebie, kształtowaniu kompetencji społecznych i radzeniu sobie z wyzwaniami dorastania. Rodzicom oferuję wsparcie w ich codziennych trudnościach wychowawczych – pomagam zrozumieć zachowania dzieci i tworzyć z nimi głęboką, opartą na zaufaniu relację.

W pracy terapeutycznej kieruję się podejściem ACT – terapią akceptacji i zaangażowania, która pomaga dzieciom i rodzicom rozwijać elastyczność psychologiczną, akceptować trudne emocje oraz działać zgodnie z ważnymi dla nich wartościami. W zależności od potrzeb korzystam również z metod terapii poznawczo-behawioralnej. Uważam, że kluczową rolę w procesie zmiany odgrywa relacja oparta na autentyczności, akceptacji i zaangażowanej obecności.

Prywatnie cenię sobie proste przyjemności, które pozwalają mi się wyciszyć i naładować energią. Uwielbiam długie spacery, szczególnie nad morzem, którego szum działa na mnie kojąco. W wolnych chwilach sięgam po książki oraz słucham podcastów, które inspirują mnie do refleksji i poszerzają moje horyzonty. Bliska jest mi sentencja: „Don’t believe everything you think.” – słowa, które przypominają mi, że nie każda myśl odzwierciedla rzeczywistość.

W inPuncto:

Agata Szkudlarek

Psycholog – terapeuta. Ukończyła kierunek psychologia na specjalności psychoterapia i terapia seksualna na Akademii Ekonomiczno- Humanistycznej w Warszawie.

Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, które zdobyła pracując w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Ma również doświadczenie pracy z osobami dorosłymi (w tym z osobami cierpiącymi na demencję i Alzheimera).

Ma holistyczne spojrzenie na człowieka, co ułatwia dotarcie do źródła problemu. Interesuje się psychologią transpersonalną, łączy w swojej pracy aspekty duchowych doświadczeń człowieka wykorzystując podczas pracy metody pracy z oddechem.

Jest empatycznym wnikliwym badaczem i obserwatorem ludzkich zachowań.

W inPuncto:

Agata Kajkowska

Absolwentka psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Certyfikowana terapeutka i diagnostka integracji sensorycznej. Doświadczenie w pracy z dziećmi i rodzicami zdobywała jako psycholog i wychowawca w przedszkolu. Aktualnie pracuje w jednej z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Warszawie, gdzie zajmuje się diagnozą dzieci w wieku od 0 do 7 lat. Na co dzień korzysta z wielu narzędzi diagnostycznych w tym ADOS-2 (Protokół obserwacji do diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu). Posiada doświadczenie w prowadzeniu grup wsparcia dla rodziców oraz zajęć grupowych dla dzieci. 

Zwolenniczka holistycznego patrzenia na dzieci i ich rodziny. Nieustannie stara się pogłębiać swoja wiedzę, uczestnicząc w wielu szkoleniach i kursach (Trening Umiejętności Społecznych, Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej, Zaparcia nawykowe i moczenie u dzieci, Bajkoterapia jako metoda terapeutyczna wspierająca rozwój dziecka, Specjaliści 0-6: Praktycy Praktykom, Małe dziecko w spektrum autyzmu – perspektywa logopedy, psychologa i rodzica, Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Wyzwania XXI Wieku w Diagnozie i Terapii Zaburzeń Przetwarzania Sensorycznego”).

Proces diagnostyczny to przede wszystkim czas nawiązywania bezpiecznej relacji z dzieckiem, opartej na zaufaniu i wsparciu. Jest niepoprawną optymistką, skoncentrowaną na szukaniu najbardziej dostępnych i możliwych do realizacji  rozwiązań. Entuzjastką wychowywania dzieci w nurcie  Pozytywnej Dyscypliny.

Dewizą w pracy zawodowej są słowa pisarki Lya Fett Luft ,,Dzieciństwo to podstawa, po której będziemy chodzić przez całe życie”.

W inPuncto:

Mariola Habrajska

Doświadczona psycholog i psychoterapeuta w trakcie szkolenia, specjalizująca się w terapii poznawczo-behawioralnej z elementami terapii schematów i terapii dialektyczno-bechawioralnej.

Jestem absolwentką Psychologii  na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończyłam i uzyskałam certyfikat rocznego szkolenia z terapii poznawczo-behawioralnej.  Obecnie uczestniczę w czteroletnim szkoleniu psychoterapii poznawczo-behawioralnej realizowanego przez Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie. Szkolenie to dostosowane jest do standardów merytorycznych wyznaczonych przez European Association for Behavioural and Cognitive Therapies, a także wzbogacone rocznym fakultetem z psychologii schematów i zaburzeń osobowości.

Doświadczenie zdobywałam w poradniach pracujących z młodzieżą i dorosłymi doświadczającymi trudności w życiu codziennym. Ponadto prowadziłam szkolenia z komunikacji, negocjacji i asertywności oraz diagnostykę z wykorzystaniem testów osobowości, temperamentu, zainteresowań i predyspozycji zawodowych.

Prywatnie uwielbiam aktywność fizyczną, zarówno na świeżym powietrzu, jak i basenie lub korcie badmintona. Jestem mamą dwóch studentów. 

W inPuncto:

Barbara Warchoł

Nie tylko z wykształcenia, ale także z zamiłowania psycholog. Jest absolwentką psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Ukończyła także Studium Terapii Uzależnień w Instytucie Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego uzyskując tytuł Certyfikowanego Specjalisty Psychoterapii Uzależnień oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie, które dały jej uprawnienia do pracy jako Trener/Szkoleniowiec.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w terapii indywidualnej oraz grupowej osób uzależnionych, współuzależnionych, dorosłych dzieci alkoholików (DDA) oraz dorosłych osób z rodzin dysfunkcyjnych (DDD). Pomaga także osobom doświadczającym przemocy.
Specjalizuje się także w terapii osób z zaburzeniami odżywiania (anoreksja, bulimia, ortoreksja, żarłoczność), z depresją, z zaburzeniami lękowymi.

Oferuje wsparcie psychologiczne w następujących obszarach:

Pracuje pod superwizją kliniczną.
Jej wielką pasją są ludzie, a misją życiową wspieranie i towarzyszenie innym w procesie zmian i wydobywaniu potencjału. Jej hobby to długie spacery, dobry kryminał i spotkania z przyjaciółmi. Od niedawna zakochała się w morsowaniu i od tego momentu zima ma dla niej sens 🙂

Justyna Chodyna-Kubala

Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy (specjalność: pedagogika resocjalizacyjna).

Ukończyła 4-letni kurs w zakresie psychoterapii poznawczo-behawioralnej atestowany przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB) w szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU w Warszawie. Jest członkinią PTTPB.

Ukończyła także Studium Terapii Uzależnień w Instytucie Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego uzyskując tytuł Certyfikowanego Specjalisty Psychoterapii Uzależnień – numer certyfikatu 867.

Aby poszerzyć swoje kompetencje zawodowe ukończyła szkolenie  – Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach – kurs zaawansowany (szkolenia       II Stopnia TSR).

Bierze udział w licznych kursach, szkoleniach i konferencjach z obszaru pracy z osobami uzależnionymi, współuzależnionymi, DDA , DDD oraz doznających przemocy.

Aktualnie pracuje z osobami dorosłymi uzależnionymi od alkoholu, narkotyków , leków. Obejmuje opieką psychoterapeutyczną osoby współuzależnione, Dorosłe Dzieci Alkoholików, Dorosłe Dzieci z Rodzin Dysfunkcyjnych.

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w diagnostyce uzależnień, psychoterapii indywidualnej,  aktualnie prowadzi grupy psychoterapeutyczne.

Pracuje pod stałą superwizją kliniczną.

Specjalizuje się dodatkowo w pracy z osobami dorosłymi doświadczającymi zaburzeń depresyjnych, lękowych, lękowo- depresyjnych.

W inPuncto:

Moje motto w  pracy psychoterapeutycznej to poprawa komfortu życia osoby podejmującej decyzję o własnej psychoterapii. Tak aby żyło się lepiej, łatwiej i pełniej.

Katarzyna Cieślak

Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego – specjalność pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną. Certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej. Trener pierwszego stopnia w zakresie Sensoplastyki. Certyfikowany Terapeuta Ręki.

W poradni prowadzi zajęcia grupowe z Sensoplastyki, diagnozę i terapię integracji sensorycznej, diagnozę i terapię pedagogiczną dzieci w wieku szkolnym z trudnościami w nauce. Ukończyła m.in. takie szkolenia, jak: Arteterapia – zmysłami w emocje; Logorytmika -ruch, słuch, słowo; Trening Kreatywnego Wczesnego Rozwoju, Bare Foot, Kontakt – czyli uważna komunikacja z dzieckiem.

Na co dzień pracuje z dziećmi w wieku 3-6 lat. Osoba wykonująca zawód z zamiłowaniem i radością.

Za priorytet stawiam sobie prowadzić urozmaicone zajęcia, aby były one ciekawe i interesujące, a jednocześnie, aby wpływały na wszechstronny rozwój młodego człowieka.

W inPuncto:

Eliza Piotrowska

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, specjalność wczesne wspomaganie rozwoju, wychowanie przedszkolne oraz terapia pedagogiczna, a także studiów podyplomowych z zakresu integracji sensorycznej w Centrum Integracji Sensorycznej.

Na co dzień zawodowo związana z przedszkolem integracyjnym, gdzie pracuje jako nauczyciel wspomagający oraz terapeuta indywidualny.

Praca z dziećmi oraz możliwość wspierania ich rozwoju od najmłodszych lat daje mi dużo radości oraz motywacji do działania.

W inPuncto:

Kamila Białek

Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej, gdzie ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna o profilu praktycznym oraz studia magisterskie na kierunku pedagogika korekcyjna.

Certyfikowany terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej. Ukończyła kurs I i II stopnia terapii ręki w ujęciu sensomotorycznym, a także kurs trenera TUS – Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia.

Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które zdobyła pracując w przedszkolu i poradni psychologiczno-pedagogicznej.

Najważniejszym elementem pracy z dziećmi jest dla niej podążanie za indywidualnymi potrzebami podopiecznych i dostosowywanie do nich odziaływań terapeutycznych, a także stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni do rozwoju.

W inPuncto:

 Angelika Walter

Ukończyła studia z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, zdobywając solidne podstawy do pracy z najmłodszymi. Zainteresowania związane ze wspieraniem dzieci i młodzieży w ich rozwoju skłoniły do dalszej edukacji i zdobycia tytułu magistra terapii i diagnozy pedagogicznej.

Aby poszerzyć swoje kompetencje ukończyła studia podyplomowe z diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej. Jako certyfikowany terapeuta ręki specjalizuje się w rozwijaniu motoryki małej oraz umiejętności manualnych, które są kluczowe dla rozwoju dziecka.

Obecnie kontynuuje naukę na kierunku psychologia, specjalizując się w psychologii klinicznej. Celem jest pogłębianie wiedzy na temat ludzkiej psychiki i dalsze doskonalenie umiejętności, aby jak najlepiej wspierać swoich podopiecznych.

Dzięki połączeniu wiedzy pedagogicznej, terapeutycznej i psychologicznej  podchodzi do każdego dziecka w sposób holistyczny, dostosowując metody pracy do jego indywidualnych potrzeb i możliwości.

W inPuncto:

Aleksandra Hałabis

Absolwentka Akademii Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie, gdzie uzyskała tytuł magistra Fizjoterapii,  ukończyła studia podyplomowe z zakresu diagnozy i terapii integracji sensorycznej, jest certyfikowanym  terapeutą ręki. Ukończyła m.in. kurs z kinezjotapingu, postępowania terapeutycznego w chorobach nerwowo-mięśniowych.

Od początku swojej ścieżki zawodowej pracuje z dziećmi, co daje jej mnóstwo radości i energii. Zawsze podchodzi holistycznie do pacjenta. Ma doświadczenie w pracy z wadami postawy, asymetriami, skoliozami, z wadami genetycznymi, ze sprzężeniami z wieloraką niepełnosprawnością.

W inPuncto:

Rafał Rejnuś

Z pasji i wykształcenia logopeda, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej. Absolwent Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. 

Zawodowo związany z placówkami edukacyjno-wychowawczymi, gdzie prowadzi indywidualne i grupowe zajęcia logopedyczne.  

Zwolennik holistycznego podejścia do małych pacjentów. Specjalizuje się m.in. w różnorakich zaburzeniach artykulacyjnych, opóźnionym rozwoju mowy oraz w pracy nad komunikacją w niedokształceniu mowy o typie afazji. 

W inPuncto:

Anita Majewska

Z wykształcenia pedagog – dyplom uzyskany z wyróżnieniem na Uniwersytecie Warszawskim. Dyplomowany terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej. Diagnosta metody Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena oraz Aktywnego Treningu Słuchowego Neuroflow. 

Pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Doświadczenie zdobywała prowadząc grupy o charakterze integracyjnym, udzielając wsparcia indywidualnego uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, prowadząc indywidualne zajęcia terapeutyczne w poradniach oraz na turnusach rehabilitacyjnych. Chętnie dzieli się z rodzicami zdobytą wiedzą. Prowadzi szkolenia dla rodziców i pedagogów.

Na co dzień pracuje w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 21, gdzie prowadzi terapię zaburzeń w zakresie integracji sensorycznej oraz zajęcia organizowane w ramach wczesnego wspomagania rozwoju.

Prywatnie jest spełnioną mamą i żoną. Kolekcjonuje baśnie i opowieści z różnych stron świata. Fascynują ją małe formy teatralne. W wolnych chwilach tworzy lalki i marionetki. Zajęcia terapeutyczne z dziećmi prowadzi w oparciu o autorskie scenariusze.

W inPuncto:

Karolina Kieliszczyk

Arteterapeutka, ukończyła studia dzienne w Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Edukacja Artystyczna (specjalność Arteterapia). Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała w placówkach oświatowych prowadząc zajęcia plastyczne oraz pracując jako opiekunka ze stałymi podopiecznymi, w tym z niepełnosprawnością oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku od 3 do 8 lat. Jest zwolenniczką podążania za dzieckiem i zindywidualizowanego podejścia.

Prywatnie uwielbiam tworzyć – moim ulubionym medium jest kolaż oraz fotografia, przyjemność sprawia mi również malarstwo abstrakcyjne.

Otaczam się roślinami i bardzo lubię spędzać czas w naturze, szczególnie w lasach. Jestem osobą wrażliwą, empatyczną a także odpowiedzialną. W swojej pracy staram się rozbudzić w dzieciach chęć tworzenia i wyrażania swoich emocji poprzez działania artystyczne.

W inPuncto:

Dyplomy, certyfikaty oraz wszelkie uprawnienia diagnostyczne i terapeutyczne
znajdują się do wglądu na terenie placówki inPuncto.