Zespół
Nazywam się
Barbara Bogusz-Olejniczak
jestem psychologiem – diagnostą i terapeutą, oligofrenopedagogiem, certyfikowanym diagnostą i terapeutą integracji sensorycznej, założycielką inPuncto. W swojej pracy wykorzystuję założenia nurtu terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach, patrząc systemowo i interdyscyplinarnie.
Kontakt z ludźmi sprawia, że mam na twarzy uśmiech, a ich uśmiech daje mi siłę do działania.
Od wielu lat pracuję z dziećmi i z ich rodzicami diagnozując, wspierając, szkoląc, ukierunkowując. W swojej pracy zawodowej prowadzę terapię bazującą na mocnych stronach, zasobach i możliwościach moich podopiecznych. Staram się być wiatrem, który dmucha w żagle tak, by moi podopieczni mogli dopłynąć do celu.
Pracuję z dziećmi i młodzieżą wymagającymi wspierania rozwoju społeczno – emocjonalnego, z zaburzeniami lękowymi, wycofanymi, młodzieżą przeżywającą kryzysy rozwojowe, po próbach samobójczych, z osobami doświadczającymi trudności w relacjach, zmagającymi się z lękiem i smutkiem, rodzinami w kryzysie. Udzielam porad wychowawczych oraz wsparcia rodzicom.
Pracuję zarówno z dziećmi i młodzieżą neurotypową, jak również ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi – m.in.: z diagnozą spektrum autyzmu, z całościowymi zaburzeniami rozwoju, zespołem Aspergera, ADHD, z trudnościami z koncentracją, nadpobudliwością psychoruchową, z opóźnionym / zaburzonym rozwojem mowy, afazją, z wrodzonymi wadami genetycznymi (w tym m.in z zespołem Retta, Downa, Tourette’a), z różnymi niepełnosprawnościami ruchowymi – w tym z mózgowym porażeniem dziecięcym, z niepełnosprawnością intelektualną oraz sprzężeniami.
Posiadam umiejętność komunikacji z wykorzystaniem AAC (Mówik, PCS, Grid, Eye-Tracker).

Mam doświadczenie w diagnozowaniu zgodnie z obowiązującą procedurą orzecznictwa o kształceniu specjalnym, WWR, opiniowaniu i diagnozie dzieci zdolnych oraz dzieci z różnymi trudnościami edukacyjnymi, wymagającymi zintegrowanego i zindywidualizowanego podejścia psychologiczno-pedagogicznego.
Aktualnie jestem związana zawodowo z jedną z warszawskich państwowych poradni psychologiczno-pedagogicznych jako samodzielny psycholog diagnosta i terapeuta. Ponadto z powodzeniem współpracuję z licznymi placówkami opiekuńczo – wychowawczymi będąc wsparciem dla kadry zarządzającej i specjalistów pracujących
na ich terenie. Swoją pracę poddaję superwizji.
Na co dzień jestem żoną i mamą dwóch nastoletnich córek. Gdy nie pracuję… to cenię sobie prywatność i znikam zupełnie dla świata, chwilowo „zapadam się pod ziemię”, by być na wyłączność dla tych, którzy są moim prywatnym światem. Czytam. Gotuję. Kolekcjonuję obrazy i wspomnienia z podróży.
Stworzyłam inPuncto i zaprosiłam do współpracy grono specjalistów, by pomagać budować mądre rozwiązania. Życie nauczyło mnie, że nie należy się poddawać, że należy szukać rozwiązań, bo nie ma sytuacji bez wyjścia.
Zacznij tam gdzie jesteś, użyj tego co masz, zrób co możesz – niech będzie to pierwszy krok do otrzymania wsparcia, jakiego potrzebujesz…

W inPuncto:
- prowadzę diagnozę i terapię indywidualną dzieci i młodzieży
- udzielam konsultacji i wsparcia terapeutycznego dla rodziców
- prowadzę interwencje w sytuacji kryzysowej

Ewa Kieliszczyk
Psycholog zarówno z wykształcenia, jak i zamiłowania. Jest absolwentką psychologii Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie (specjalność: psychologia kliniczna).
Posiada przygotowanie pedagogiczne, ukończone szkolenie trenera umiejętności społecznych i trenera kontroli złości. Posiada także uprawnienia do posługiwania się testem Stanford-Binet 5, służącym do diagnozy intelektu i zdolności poznawczych.
– Obecnie jest w trakcie 4-letniego szkolenia psychoterapeutycznego w Ośrodku Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA, ukierunkowanego na pracę z dziećmi, młodzieżą i rodzinami.
– Ukończyła I stopień Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach.
– Ukończyła szkolenie „Więź jako czynnik chroniący rozwój” – w swojej pracy przykłada uwagę do znaczenia relacji rodziców i dziecka.
– Doświadczenie zdobywała m.in. w Powiślańskiej Fundacji Społecznej, Ośrodku Psychoterapii „Sukces” oraz Ośrodku Wsparcia Rodzinnej Opieki Zastępczej PORT.
– Prowadziła zajęcia indywidualne oraz grupowe dla dzieci w wieku przedszkolnym, wczesnoszkolnym i szkolnym, a także zajęcia w ramach Wczesnego Wspomagania Rozwoju.
– Obecnie pracuje również w jednej z rejonowych warszawskich poradni psychologiczno-pedagogicznych, dzięki czemu wspiera także rodziców w zakresie procedur zapewniających wsparcie w edukacji.
W pracy terapeutycznej bazuje na założeniach psychoterapii humanistycznej opierając kontakt z dziećmi i rodzicami na akceptacji, empatii i autentyczności. Wykorzystuje także metody pracy nurtu poznawczo-behawioralnego oraz terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach.
Zwolenniczka holistycznego spojrzenia na dzieci oraz ich rodziny. Dużą uwagę przywiązuje do stworzenia dobrej relacji terapeutycznej – właściwie ukształtowana relacja daje zarówno dzieciom jak i rodzicom poczucie bezpieczeństwa i chęć zaangażowania się w proces terapeutyczny. Swoją pracę poddaje regularnej superwizji u certyfikowanego superwizora.
Pisze o sobie: „Prywatnie jestem właścicielką trzech adoptowanych kotów, miłośniczką długich wędrówek i odkrywania górskich szlaków. W wolnych chwilach spędzam jak najwięcej czasu w naturze i z ważnymi dla mnie osobami. Od dziecka uwielbiałam czytać książki i pasja ta pozostała ze mną do dziś. Szczególnie cenię sobie książki autorstwa dr Irvina Yaloma.
Mojej pracy z klientami przyświecają słowa amerykańskiego psychologa i psychoterapeuty Carla Rogersa: „Bycie empatycznym to widzenie świata oczami drugiego, a nie widzenia własnego odbitego w jego oczach”.
- pracuje jako psycholog diagnosta
- prowadzi terapię indywidualną dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym (w tym dzieci z zaburzeniami rozwoju – ADHD, spektrum autyzmu, zaburzeniami lękowymi, mutyzmem wybiórczym)
- udziela konsultacji i wsparcia terapeutycznego dla rodziców
- prowadzi Treningi Umiejętności Społecznych
- prowadzi terapeutyczne zajęcia grupowe dla dzieci w spektrum neuroróżnorodności

Klaudia Milewska
Psycholog z kilkuletnim doświadczeniem – certyfikowany diagnosta, trener umiejętności społecznych, trener regulacji emocji oraz trener warsztatowy „Szkoła dla Rodziców”, posiadający dodatkowo uprawnienie do diagnozy psychologicznej i pedagogicznej.
Ponadto posiadam doświadczenie w diagnozowaniu zgodnie z obowiązującą procedurą orzecznictwa o kształceniu specjalnym, WWR, opiniowaniu i diagnozie dzieci zdolnych oraz dzieci z różnymi trudnościami edukacyjnymi, wymagającymi zintegrowanego i zindywidualizowanego podejścia psychologiczno-pedagogicznego.
Aktualnie jestem związana zawodowo z jedną z warszawskich państwowych poradni psychologiczno-pedagogicznych.
Moją pasją jest praca z dziećmi, czas spędzony w pracy jest dla mnie przyjemnością dającą mi satysfakcję i siłę do działania w poczuciu że zrobiłam coś fajnego, dobrego dla kogoś. Praca sprawia, że czuje się lepszym człowiekiem, a słowo dziękuje od rodziców jest czymś więcej niż tylko słowem.
Pracuję z dziećmi wymagającymi wspierania rozwoju społeczno – emocjonalnego, z zaburzeniami lękowymi, wycofanymi, niskim poczuciem własnej wartości. Udzielam porad wychowawczych oraz wsparcia rodzicom. Pracuję zarówno z dziećmi neurotypowymi, jak również ze specjalnymi potrzebami rozwojowymi i edukacyjnymi – m.in.: z diagnozą spektrum autyzmu, z całościowymi zaburzeniami rozwoju, zespołem Aspergera, ADHD, z trudnościami z koncentracją, nadpobudliwością psychoruchową.
Prywatnie jestem mamą dwóch córek, świat 13 latki i 8 latki nie jest mi obcy :), praktykuje codziennie. Cenię sobie czas spędzony z dziećmi, to one są moim motorem codziennego dnia, a relacja którą stworzyłam z nimi jest dla mnie czymś wyjątkowym. Daje mi wiarę w to, że świat dzieci nie ogranicza się tylko do elektroniki, a na zaufaniu i szacunku można zbudować coś pięknego, czym jest relacja. Żałuję że doba trwa tylko 24h :), natomiast w wolnym czasie czytam książki, chodzę na spacery i spędzam czas z bliskimi.
- udziela konsultacji i wsparcia terapeutycznego dla rodziców,
- prowadzi terapię zajęciową indywidulną dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesno szkolnym wspierającą sferę emocjonalno -społeczną, (w tym dzieci z zaburzeniami rozwoju - ADHD, spektrum autyzmu, zaburzeniami lękowymi, mutyzmem wybiórczym),
- prowadzi zajęcia grupowe.

Joanna
Obojska-Glinicka
Sercem psycholog, z wykształcenia również pedagog specjalny oraz terapeuta pedagogiczny, specjalista wczesnego wspomagania rozwoju.
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej, gdzie ukończyła studia magisterskie z zakresu psychologii (specjalizacja: psychologia kliniczna) oraz pedagogiki specjalnej (specjalizacja: pedagogika resocjalizacyjna z profilaktyką społeczną), a także studia podyplomowe z zakresu edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem oraz terapii pedagogicznej z wczesnym wspomaganiem rozwoju. Ukończyła dwuletnie studium terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży z elementami III fali, kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. Uczestniczyła w wielu szkoleniach z zakresu terapii oraz diagnozy dzieci, młodzieży i dorosłych. Posiada znajomość narzędzi do komunikacji alternatywnej i wspomagającej (AAC). Jest certyfikowanym diagnostą ADOS-2.
Praktykę zawodową nabywała w Fundacji SYNAPSIS, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, policyjnej izbie dziecka, rodzinnym domu dziecka, poradni zdrowia psychicznego, ośrodku pomocy społecznej, areszcie śledczym, zakładach karnych. Pracowała w przedszkolach integracyjnych, terapeutycznych, poradniach psychologiczno-pedagogicznych, stowarzyszeniach.
Obecnie jest psychologiem w jednej z warszawskich poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz przedszkolu specjalnym.
Ceni sobie pracę w zespole oraz wymianę wspólnych doświadczeń i spostrzeżeń. Prywatnie mama Staszka, miłośniczka górskich wędrówek.
- udziela konsultacji rodzicielskich
- udziela poradnictwa psychologicznego
- prowadzi procesy diagnostyczne pod kątem spektrum autyzmu dzieci, młodzieży i dorosłych (ASRS, ADOS-2)
- prowadzi procesy diagnostyczne pod kątem ADHD dzieci i młodzieży (Conners 3, MOXO)
- prowadzi procesy diagnostyczne związane z oceną inteligencji i zdolności poznawczych dzieci, młodzieży, dorosłych (Skala Inteligencji Stanford Binet 5)
- dokonuje diagnozy funkcjonalnej (ABAS-3, PEP-r)
- ocenia gotowość dzieci do rozpoczęcia spełniania obowiązku szkolnego (gotowość szkolna)
- dokonuje diagnozy psychologicznej w sytuacji podjęcia przez dziecko pracy zarobkowej

Michał Baranowski
Psycholog, ukończył studia dzienne w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie (specjalność: psychologia kliniczna). Posiada przygotowanie pedagogiczne z kwalifikacjami nauczycielskimi.
Doświadczenie zdobywał pracując jako jako psycholog szkolny w Niepublicznej Szkole Podstawowej PROMITIS. Prowadził zajęcia indywidualne oraz grupowe (Trening Umiejętności Społecznych) dla dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Zajmował się również koordynowaniem pracy zespołu terapeutów.
W ramach działania poradni Centrum Terapii PROMITIS prowadził konsultacje psychologiczne dla dzieci i młodzieży, a także poradnictwo dla rodziców.
Obecnie pracuje jako psycholog szkolny oraz wychowawca klasy w Liceum Ogólnokształcącym Wspierania Rozwoju dedykowanego młodzieży z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, gdzie prowadzi terapie indywidualne dla uczniów placówki.
Zajmuje się wsparciem na różnych etapach rozwoju poprzez pomoc w radzeniu sobie z kryzysami emocjonalnymi, zaburzeniami lękowymi, trudnościami w koncentracji uwagi czy też zaburzeniami związanymi z obniżeniem nastroju. W trakcie swojej pracy wykorzystuje m.in. elementy terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach oraz elementy terapii poznawczo-behawioralne. Korzysta też z komunikacji alternatywnej takiej jak PECS czy MAKATON.
- prowadzi terapię indywidualną dzieci i młodzieży w wieku szkolnym,
- udziela konsultacji i wsparcia terapeutycznego dla rodziców.

Agnieszka Bartoszuk
Psychologia to dla mnie nie tylko zawód, ale przede wszystkim sposób rozumienia drugiego człowieka – z jego emocjami, historią i potrzebami. Ukończyłam studia magisterskie na kierunku psychologia na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Posiadam przygotowanie pedagogiczne oraz ukończyłam szereg szkoleń i kursów, m.in. z zakresu Treningu Umiejętności Społecznych, Treningu postaw emocjonalnych dzieci i młodzieży, pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju, a także mediacji rodzinnych i podstaw pomocy psychologicznej dla rodzin. Swoje kompetencje poszerzyłam również podczas studium z Kontekstualnych Nauk o Zachowaniu w Edukacji.
Od początku mojej kariery zawodowej pracuję z dziećmi i młodzieżą. Doświadczenie zdobywałam w przedszkolu, szkole i poradni psychologiczno-pedagogicznej, co dało mi szeroką perspektywę na funkcjonowanie dzieci w różnych środowiskach i na różnych etapach rozwoju. Na co dzień zajmuję się pomocą dzieciom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, umożliwiając im lepsze odnalezienie się w szkolnej rzeczywistości oraz rozwijanie ich możliwości. Towarzyszę młodym ludziom w budowaniu pewności siebie, kształtowaniu kompetencji społecznych i radzeniu sobie z wyzwaniami dorastania. Rodzicom oferuję wsparcie w ich codziennych trudnościach wychowawczych – pomagam zrozumieć zachowania dzieci i tworzyć z nimi głęboką, opartą na zaufaniu relację.
W pracy terapeutycznej kieruję się podejściem ACT – terapią akceptacji i zaangażowania, która pomaga dzieciom i rodzicom rozwijać elastyczność psychologiczną, akceptować trudne emocje oraz działać zgodnie z ważnymi dla nich wartościami. W zależności od potrzeb korzystam również z metod terapii poznawczo-behawioralnej. Uważam, że kluczową rolę w procesie zmiany odgrywa relacja oparta na autentyczności, akceptacji i zaangażowanej obecności.
Prywatnie cenię sobie proste przyjemności, które pozwalają mi się wyciszyć i naładować energią. Uwielbiam długie spacery, szczególnie nad morzem, którego szum działa na mnie kojąco. W wolnych chwilach sięgam po książki oraz słucham podcastów, które inspirują mnie do refleksji i poszerzają moje horyzonty. Bliska jest mi sentencja: „Don’t believe everything you think.” – słowa, które przypominają mi, że nie każda myśl odzwierciedla rzeczywistość.
- zajmuję się wsparciem psychologicznym dzieci i młodzieży
- oferuję pomoc i konsultacje dla rodziców
- pracuję z dziećmi neuroatypowymi, dostosowując metody do ich indywidualnych potrzeb

Agata Szkudlarek
Psycholog – terapeuta. Ukończyła kierunek psychologia na specjalności psychoterapia i terapia seksualna na Akademii Ekonomiczno- Humanistycznej w Warszawie.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą, które zdobyła pracując w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej. Ma również doświadczenie pracy z osobami dorosłymi (w tym z osobami cierpiącymi na demencję i Alzheimera).
Ma holistyczne spojrzenie na człowieka, co ułatwia dotarcie do źródła problemu. Interesuje się psychologią transpersonalną, łączy w swojej pracy aspekty duchowych doświadczeń człowieka wykorzystując podczas pracy metody pracy z oddechem.
Jest empatycznym wnikliwym badaczem i obserwatorem ludzkich zachowań.
- prowadzi terapię indywidualną dzieci i młodzieży w wieku szkolnym,
- udziela konsultacji i wsparcia terapeutycznego dla rodziców.

Agata Kajkowska
Absolwentka psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Certyfikowana terapeutka i diagnostka integracji sensorycznej. Doświadczenie w pracy z dziećmi i rodzicami zdobywała jako psycholog i wychowawca w przedszkolu. Aktualnie pracuje w jednej z Poradni Psychologiczno-Pedagogicznych w Warszawie, gdzie zajmuje się diagnozą dzieci w wieku od 0 do 7 lat. Na co dzień korzysta z wielu narzędzi diagnostycznych w tym ADOS-2 (Protokół obserwacji do diagnozowania zaburzeń ze spektrum autyzmu). Posiada doświadczenie w prowadzeniu grup wsparcia dla rodziców oraz zajęć grupowych dla dzieci.
Zwolenniczka holistycznego patrzenia na dzieci i ich rodziny. Nieustannie stara się pogłębiać swoja wiedzę, uczestnicząc w wielu szkoleniach i kursach (Trening Umiejętności Społecznych, Wybiórczość pokarmowa u dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej, Zaparcia nawykowe i moczenie u dzieci, Bajkoterapia jako metoda terapeutyczna wspierająca rozwój dziecka, Specjaliści 0-6: Praktycy Praktykom, Małe dziecko w spektrum autyzmu – perspektywa logopedy, psychologa i rodzica, Międzynarodowa Konferencja Naukowo-Szkoleniowa „Wyzwania XXI Wieku w Diagnozie i Terapii Zaburzeń Przetwarzania Sensorycznego”).
Proces diagnostyczny to przede wszystkim czas nawiązywania bezpiecznej relacji z dzieckiem, opartej na zaufaniu i wsparciu. Jest niepoprawną optymistką, skoncentrowaną na szukaniu najbardziej dostępnych i możliwych do realizacji rozwiązań. Entuzjastką wychowywania dzieci w nurcie Pozytywnej Dyscypliny.
Dewizą w pracy zawodowej są słowa pisarki Lya Fett Luft ,,Dzieciństwo to podstawa, po której będziemy chodzić przez całe życie”.
- diagnozuje psychologicznie dzieci w wieku od 0 do 7. roku życia
- przeprowadza diagnozy integracji sensorycznej
- prowadzi terapię integracji sensorycznej
- udziela konsultacji rodzicielskich
- prowadzi grupy wsparcia oraz terapie grupowe

Mariola Habrajska
Doświadczona psycholog i psychoterapeuta w trakcie szkolenia, specjalizująca się w terapii poznawczo-behawioralnej z elementami terapii schematów i terapii dialektyczno-bechawioralnej.
Jestem absolwentką Psychologii na Wydziale Nauk o Wychowaniu Uniwersytetu Łódzkiego. Ukończyłam i uzyskałam certyfikat rocznego szkolenia z terapii poznawczo-behawioralnej. Obecnie uczestniczę w czteroletnim szkoleniu psychoterapii poznawczo-behawioralnej realizowanego przez Centrum Terapii Poznawczo-Behawioralnej w Warszawie. Szkolenie to dostosowane jest do standardów merytorycznych wyznaczonych przez European Association for Behavioural and Cognitive Therapies, a także wzbogacone rocznym fakultetem z psychologii schematów i zaburzeń osobowości.
Doświadczenie zdobywałam w poradniach pracujących z młodzieżą i dorosłymi doświadczającymi trudności w życiu codziennym. Ponadto prowadziłam szkolenia z komunikacji, negocjacji i asertywności oraz diagnostykę z wykorzystaniem testów osobowości, temperamentu, zainteresowań i predyspozycji zawodowych.
Prywatnie uwielbiam aktywność fizyczną, zarówno na świeżym powietrzu, jak i basenie lub korcie badmintona. Jestem mamą dwóch studentów.
- prowadzę diagnozę, terapię i konsultacje dla młodzieży 16+ i osób dorosłych,
- wspieram osoby doświadczające depresji, obniżonego nastroju,
- wspieram osoby z zaburzeniami osobowości,
- pomagam przezwyciężyć negatywne myśli, zwiększyć poczucie własnej wartości i odzyskać kontrolę nad swoim życiem,
- wspieram w budowaniu stabilnych relacji i poprawie jakości życia,
- wspieram osoby i rodziny w zmianach, w tym również w kryzysach,
- pracuję z osobami z zaburzeniami lękowymi, obsesyjno-kompulsyjnymi.

Barbara Warchoł
Nie tylko z wykształcenia, ale także z zamiłowania psycholog. Jest absolwentką psychologii Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Ukończyła także Studium Terapii Uzależnień w Instytucie Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego uzyskując tytuł Certyfikowanego Specjalisty Psychoterapii Uzależnień oraz studia podyplomowe w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania w Warszawie, które dały jej uprawnienia do pracy jako Trener/Szkoleniowiec.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w terapii indywidualnej oraz grupowej osób uzależnionych, współuzależnionych, dorosłych dzieci alkoholików (DDA) oraz dorosłych osób z rodzin dysfunkcyjnych (DDD). Pomaga także osobom doświadczającym przemocy.
Specjalizuje się także w terapii osób z zaburzeniami odżywiania (anoreksja, bulimia, ortoreksja, żarłoczność), z depresją, z zaburzeniami lękowymi.
- praca nad motywacją do zmiany swojego życia na lepsze
- praca nad wzmocnieniem poczucia własnej wartości, nad akceptacją siebie oraz radzeniem sobie z kompleksami
- praca nad wzmocnieniem wiary we własne umiejętności
- praca nad rozwojem skutecznych strategii radzenia sobie ze stresem
- praca nad rozwiązywaniem trudności życiowych
- wsparcie w kryzysie
Pracuje pod superwizją kliniczną.
Jej wielką pasją są ludzie, a misją życiową wspieranie i towarzyszenie innym w procesie zmian i wydobywaniu potencjału. Jej hobby to długie spacery, dobry kryminał i spotkania z przyjaciółmi. Od niedawna zakochała się w morsowaniu i od tego momentu zima ma dla niej sens 🙂

Justyna Chodyna-Kubala
Absolwentka Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy (specjalność: pedagogika resocjalizacyjna).
Ukończyła 4-letni kurs w zakresie psychoterapii poznawczo-behawioralnej atestowany przez Polskie Towarzystwo Terapii Poznawczej i Behawioralnej (PTTPB) w szkole Psychoterapii Centrum CBT EDU w Warszawie. Jest członkinią PTTPB.
Ukończyła także Studium Terapii Uzależnień w Instytucie Psychologii Zdrowia Polskiego Towarzystwa Psychologicznego uzyskując tytuł Certyfikowanego Specjalisty Psychoterapii Uzależnień – numer certyfikatu 867.
Aby poszerzyć swoje kompetencje zawodowe ukończyła szkolenie – Terapia skoncentrowana na rozwiązaniach – kurs zaawansowany (szkolenia II Stopnia TSR).
Bierze udział w licznych kursach, szkoleniach i konferencjach z obszaru pracy z osobami uzależnionymi, współuzależnionymi, DDA , DDD oraz doznających przemocy.
Aktualnie pracuje z osobami dorosłymi uzależnionymi od alkoholu, narkotyków , leków. Obejmuje opieką psychoterapeutyczną osoby współuzależnione, Dorosłe Dzieci Alkoholików, Dorosłe Dzieci z Rodzin Dysfunkcyjnych.
Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w diagnostyce uzależnień, psychoterapii indywidualnej, aktualnie prowadzi grupy psychoterapeutyczne.
Pracuje pod stałą superwizją kliniczną.
Specjalizuje się dodatkowo w pracy z osobami dorosłymi doświadczającymi zaburzeń depresyjnych, lękowych, lękowo- depresyjnych.
- Obejmuje opieką psychoterapeutyczną osoby z zaburzeniami depresyjnymi, lękowymi, depresyjno- lękowymi,
- Udziela wsparcia osobom w kryzysie życiowym,
- Prowadzi psychoterapię dorosłych nadużywających alkoholu i innych środków psychoaktywnych,
- Zajmuje się problematyką współuzależnienia i zaburzeń osób z domów dysfunkcyjnych,
- Zajmuje się obszarem rozwoju osobistego,
- Pracuje na poprawą poczucia własnej wartości.
Moje motto w pracy psychoterapeutycznej to poprawa komfortu życia osoby podejmującej decyzję o własnej psychoterapii. Tak aby żyło się lepiej, łatwiej i pełniej.

Katarzyna Cieślak
Absolwentka Wydziału Pedagogicznego Uniwersytetu Warszawskiego – specjalność pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z terapią pedagogiczną. Certyfikowany terapeuta integracji sensorycznej. Trener pierwszego stopnia w zakresie Sensoplastyki. Certyfikowany Terapeuta Ręki.
W poradni prowadzi zajęcia grupowe z Sensoplastyki, diagnozę i terapię integracji sensorycznej, diagnozę i terapię pedagogiczną dzieci w wieku szkolnym z trudnościami w nauce. Ukończyła m.in. takie szkolenia, jak: Arteterapia – zmysłami w emocje; Logorytmika -ruch, słuch, słowo; Trening Kreatywnego Wczesnego Rozwoju, Bare Foot, Kontakt – czyli uważna komunikacja z dzieckiem.
Na co dzień pracuje z dziećmi w wieku 3-6 lat. Osoba wykonująca zawód z zamiłowaniem i radością.
Za priorytet stawiam sobie prowadzić urozmaicone zajęcia, aby były one ciekawe i interesujące, a jednocześnie, aby wpływały na wszechstronny rozwój młodego człowieka.
- prowadzi zajęcia integracji sensorycznej
- prowadzi terapię pedagogiczną i terapię ręki
- sensoplastykę

Eliza Piotrowska
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika specjalna, specjalność wczesne wspomaganie rozwoju małego dziecka, wychowanie przedszkolne i wczesnoszkolne oraz terapia pedagogiczna, a także studiów podyplomowych z zakresu integracji sensorycznej oraz neurorozwojowej i sensomotorycznej diagnozy i terapii dzieci w wieku 0-4 lat w Centrum Integracji Sensorycznej. Ponadto ukończyła szkolenie MNRI® Terapia NeuroTaktylna pierwszego stopnia oraz MNRI® Integracja odruchów dynamicznych i posturalnych.
Na co dzień pracuje jako pedagog specjalny. Prowadzi zajęcia korekcyjno-kompensacyjne oraz indywidualne, dostosowane do potrzeb konkretnego dziecka. Każdy dzień to dla niej okazja, by wspierać rozwój maluchów i szukać najlepszych rozwiązań, które pomogą im lepiej funkcjonować w codziennym środowisku.
Swoją prace opiera na współpracy z rodzicami, uważności i indywidualnym podejściu. Stara się tworzyć atmosferę zaufania i bezpieczeństwa – wierzy, że tylko wtedy dziecko ma przestrzeń do rozwoju i budowania pewności siebie. Praca z dziećmi to dla niej nie tylko zawód, ale przede wszystkim pasja i źródło codziennej motywacji.
- pracuje jako diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej
- przeprowadza ocenę odruchów
- prowadzi terapie neurorozwojowe – integracje i terapie odruchów
- prowadzi terapie zajęciowe

Kamila Białek
Absolwentka Akademii Pedagogiki Specjalnej, gdzie ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna o profilu praktycznym oraz studia magisterskie na kierunku pedagogika korekcyjna.
Certyfikowany terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej. Ukończyła kurs I i II stopnia terapii ręki w ujęciu sensomotorycznym, a także kurs trenera TUS – Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia.
Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, które zdobyła pracując w przedszkolu i poradni psychologiczno-pedagogicznej.
Najważniejszym elementem pracy z dziećmi jest dla niej podążanie za indywidualnymi potrzebami podopiecznych i dostosowywanie do nich odziaływań terapeutycznych, a także stworzenie bezpiecznej i przyjaznej przestrzeni do rozwoju.
- prowadzi diagnozę i terapię integracji sensorycznej,
- prowadzi terapię ręki oraz terapię pedagogiczną.

Marta Cielecka
Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego, gdzie ukończyła studia licencjackie na kierunku pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z edukacją włączającą oraz Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie ukończyła studia magisterskie z zakresu terapii pedagogicznej. Terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej. Ukończyła certyfikowane kursy terapeuty ręki i stopy I i II stopnia, bajkoterapii, a także trenera Treningu Umiejętności Społecznych – TUS I i II stopnia.
Na co dzień pracuje jako nauczyciel współorganizujący kształcenie z dziećmi w wieku 6-10 lat.
Najważniejszą częścią pracy jest dla niej budowanie relacji z dzieckiem opartej na zaufaniu i poczuciu bezpieczeństwa, która jest podstawą dającą przestrzeń małemu człowiekowi na wszechstronny rozwój. Bliska jej sercu jest myśl Janusza Korczaka: „Dzieci rodzą się ze skrzydłami, nauczyciele pomagają im je rozwinąć”, którą stara się kierować w swojej pracy z dzieckiem.
- prowadzi diagnozy i terapie integracji sensorycznej,
- realizuje terapie zajęciowe - w tym terapię pedagogiczną, terapię reki, trening koncentracji uwagi oraz zajęcia korekcyjno-kompensacyjne dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Angelika Walter
Ukończyła studia z zakresu pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, zdobywając solidne podstawy do pracy z najmłodszymi. Zainteresowania związane ze wspieraniem dzieci i młodzieży w ich rozwoju skłoniły do dalszej edukacji i zdobycia tytułu magistra terapii i diagnozy pedagogicznej.
Aby poszerzyć swoje kompetencje ukończyła studia podyplomowe z diagnozy i terapii Integracji Sensorycznej. Jako certyfikowany terapeuta ręki specjalizuje się w rozwijaniu motoryki małej oraz umiejętności manualnych, które są kluczowe dla rozwoju dziecka.
Obecnie kontynuuje naukę na kierunku psychologia, specjalizując się w psychologii klinicznej. Celem jest pogłębianie wiedzy na temat ludzkiej psychiki i dalsze doskonalenie umiejętności, aby jak najlepiej wspierać swoich podopiecznych.
Dzięki połączeniu wiedzy pedagogicznej, terapeutycznej i psychologicznej podchodzi do każdego dziecka w sposób holistyczny, dostosowując metody pracy do jego indywidualnych potrzeb i możliwości.
- prowadzi diagnozy i terapie integracji sensorycznej,
- realizuje terapie zajęciowe - w tym terapię pedagogiczną, terapię reki, trening koncentracji uwagi dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Aleksandra Hałabis
Fizjoterapeuta dziecięcy z kilkuletnim doświadczeniem. Specjalizuje się w terapii wad postawy u dzieci i młodzieży. Ukończyła studia magisterskie z fizjoterapii na Akademii Nauk Stosowanych Wincentego Pola w Lublinie oraz studia podyplomowe z diagnozy i terapii integracji sensorycznej. Jest certyfikowaną terapeutką ręki.
Ukończyła również wiele kursów:
– Diagnostyka i terapia dzieci z wadami postawy – podejście zintegrowane;
– Dziecko przedwcześnie urodzone – charakterystyka, diagnostyka i terapia
– Diagnostyka i terapia skolioz wg Metody FITS (Funkcjonalna Indywidualna Terapia Skolioz)
– Elektrostymulacja fizjoterapeutyczna EMS
– Kinesiology Taping
– Elastyczny Terapeutyczny Taping w Pediatrii
– Terapia ręki i zaburzeń motoryki małej i dużej I i II stopnia – diagnoza, terapia, masaż
– Terapia ręki, podstawowy kurs diagnostyczny
– Postępowanie terapeutyczne w chorobach nerwowo-mięśniowych (dr A. Stępień)
– Trójwymiarowa manulana terapia wad stóp u dzieci na podstawach neurofizjologicznych wg Barbary Zukunft-Huber” w prowadzeniu mgr Katarzyny Hrynyszyn
– Wprowadzenie komunikacji alternatywnej i wspomagającej u osób z wieloraką niepełnosprawnością – poziom I, Gadatek Centrum Rozwoju Porozumiewania.
Swoją prace opiera o indywidualne podejście do każdego pacjenta – łączy nowoczesne metody terapii, techniki manualne i mięśniowe z pełnym zrozumieniem potrzeb dziecka i jego rodziny.
Codzienna praca z dziećmi jest dla niej ogromną radością i źródłem motywacji. Wierzy, że holistyczne spojrzenie na zdrowie i rozwój pozwala osiągnąć trwałe i realne efekty terapeutyczne.
- Prowadzi fizjoterapię dzieci i młodzieży
- Prowadzi terapię integracji sensorycznej i terapię ręki
- Pracuje z dziećmi z wadami postawy, skoliozami, asymetriami, zaburzeniami genetycznymi oraz z dziećmi z wieloraką niepełnosprawnością.
- Prowadzi konsultacje fizjoterapeutyczne.

Rafał Rejnuś
Z pasji i wykształcenia logopeda, diagnosta i terapeuta integracji sensorycznej. Absolwent Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie.
Zawodowo związany z placówkami edukacyjno-wychowawczymi, gdzie prowadzi indywidualne i grupowe zajęcia logopedyczne.
Zwolennik holistycznego podejścia do małych pacjentów. Specjalizuje się m.in. w różnorakich zaburzeniach artykulacyjnych, opóźnionym rozwoju mowy oraz w pracy nad komunikacją w niedokształceniu mowy o typie afazji.
- prowadzi diagnozę, terapię i wczesną interwencję logopedyczną oraz logosensorykę
- udziela konsultacji dla rodziców
- pracuje terapeutycznie z dziećmi, młodzieżą i dorosłymi

Anita Majewska
Z wykształcenia pedagog – dyplom uzyskany z wyróżnieniem na Uniwersytecie Warszawskim. Dyplomowany terapeuta i diagnosta integracji sensorycznej. Diagnosta metody Indywidualnej Stymulacji Słuchu Johansena oraz Aktywnego Treningu Słuchowego Neuroflow.
Pracuje z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Doświadczenie zdobywała prowadząc grupy o charakterze integracyjnym, udzielając wsparcia indywidualnego uczniom ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, prowadząc indywidualne zajęcia terapeutyczne w poradniach oraz na turnusach rehabilitacyjnych. Chętnie dzieli się z rodzicami zdobytą wiedzą. Prowadzi szkolenia dla rodziców i pedagogów.
Na co dzień pracuje w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 21, gdzie prowadzi terapię zaburzeń w zakresie integracji sensorycznej oraz zajęcia organizowane w ramach wczesnego wspomagania rozwoju.
Prywatnie jest spełnioną mamą i żoną. Kolekcjonuje baśnie i opowieści z różnych stron świata. Fascynują ją małe formy teatralne. W wolnych chwilach tworzy lalki i marionetki. Zajęcia terapeutyczne z dziećmi prowadzi w oparciu o autorskie scenariusze.
- przeprowadza diagnozy i terapie słuchowe Johansena i Neuroflow

Karolina Kieliszczyk
Arteterapeutka, ukończyła studia dzienne w Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku Edukacja Artystyczna (specjalność Arteterapia). Doświadczenie w pracy z dziećmi zdobywała w placówkach oświatowych prowadząc zajęcia plastyczne oraz pracując jako opiekunka ze stałymi podopiecznymi, w tym z niepełnosprawnością oraz zaburzeniami ze spektrum autyzmu w wieku od 3 do 8 lat. Jest zwolenniczką podążania za dzieckiem i zindywidualizowanego podejścia.
Prywatnie uwielbiam tworzyć – moim ulubionym medium jest kolaż oraz fotografia, przyjemność sprawia mi również malarstwo abstrakcyjne.
Otaczam się roślinami i bardzo lubię spędzać czas w naturze, szczególnie w lasach. Jestem osobą wrażliwą, empatyczną a także odpowiedzialną. W swojej pracy staram się rozbudzić w dzieciach chęć tworzenia i wyrażania swoich emocji poprzez działania artystyczne.
- prowadzi zajęcia arteterapii
- współorganizuje zajęcia TUS

Bogumił Olszewski
Absolwent szkoły muzycznej. Certyfikowanym Trenerem Umiejętności Społecznych. Student V roku psychologii na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego.
Doświadczenie zawodowe zdobywał odbywając staże w placówkach oświatowych, młodzieżowym ośrodku wychowawczym oraz w zakładzie opieki lekarskiej.
W pracy z dziećmi i młodzieżą ceni kreatywność i elastyczność, jak również jasne i klarowne precyzowanie oczekiwań.
Prywatnie entuzjasta gry na instrumentach, co pozwala mu włączać techniki zaczerpnięte z muzykoterapii do prowadzonych zajęć z dziećmi i młodzieżą.
- prowadzi zajęcia TUS
- prowadzi zajęcia z muzykoterapii
Dyplomy, certyfikaty oraz wszelkie uprawnienia diagnostyczne i terapeutyczne
znajdują się do wglądu na terenie placówki inPuncto.